یا مهدی (عج)
یا مهدی (عج)
 
زیباست یادت ، ببین اگر خودت باشی چه غوغایی بپا میشود مهدی جان !
قطره‌ای قصدِ نشان‌دادنِ دریا دارد ابرو گشاده باش گزینه روی میز آخرین بازدید قرآن...! سرش رفت ولی قولش نرفت مرد + زن = کامل شدن پاهای مــامــانم آنان که زیبایی بیشتر میخواهند، بسم الله دوستانِ خدا نه ترسی دارند ، و نه غمگین میشوند «شعر امام زمان» «شعر امام زمان» لبیک یا امام خامنه ای..

فدای مظلومیت چهره نورانی ات شوم..مرده باشم و چشم هایت را خیس نبینم آقای من ،گریه ات برای مادرت است  میدانم!!،اما ای پسر فاطمه( سلام الله علیه) من طاقت اشک هایت را ندارم..
هنوز داغی که بر دلم گذاشتی جایش مانده،هنوز بغضم باقیست که گفتی:من جان ناقابلی دارم.....
تو نه جانت ناقابل است و نه جسمت ناقص !! تن و جان و روحم فدایت... علمدار ولایت /کل جهان فدایت
تا آخرین نفس ایستاده ایم،تا آخرین قطر خون پای ولایت می مانیم و اگر تمام دنیا حرمله شوند تنها اشاره ابروی تو کافیست تا جهان را برایشان تبدیل به جهنم کنیم...



نظرات شما عزیزان:

مهدی طلبه
ساعت14:25---8 فروردين 1393
سلام
واقعا دستت طلا وبلاکت خیلی عالیه
اگه موافق باشی تبادل لینک کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 اسفند 1398 توسط مسعود جهانشیری